شرایط و قوانین

 

ثبت سفارش و درخواست پیش فاکتور و صدور فاکتور نهایی

– برای سفارش محصولات شریف سولار، موارد انتخاب شده به سبد خرید اضافه می شوند و بعد از اطمینان از انتخاب عملیات، ثبت سفارش صورت می گیرد،. با ارسال موارد انتخاب شده، تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد، درخواست شما بررسی شده و موجود بودن محصول، زمان تحویل و پیش فاکتور برای شما ارسال خواهد شد.

– قیمت ها و شرایط وارد شده در پیش فاکتور برای مدت زمان ۳۰ روز معتبر هستند و پس از آن لازم است خریدار مجدد درخواست خود را وارد کند.

– بعد از تایید خریدار، فاکتور نهایی شده به همراه لینک پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت، ارسال خواهد شد.

 

تحویل

– خریدار می تواند در هنگام انتخاب کالا نحوه ی دریافت آن را نیز مشخص کند. تحویل کالا به سه طریق امکانپذیر است: تحویل حضوری، از طریق پست (رایگان برای شهرستان ها، ارسال صبح هر سه شنبه ) و از طریق پیک ( مخصوص تهران. تسویه حساب می تواند در محل صورت گیرد) .

– محصولاتی که موجود می باشند، بین ۲ تا ۳ روز کاری بعد از تایید نهایی فاکتور و واریز هزینه، ارسال خواهند شد. زمان ارسال محصولاتی که موجود نیستند و نیز زمان ارائه خدمات آزمایشگاهی به اطلاع خریدار خواهد رسید.

 

پرداخت

– پرداخت هزینه می تواند تا ۳۰ روز کاری، بعد از تایید فاکتور نهایی انجام شود. بعد از این زمان لازم است خریدار مجدد درخواست خود را وارد کند. پرداخت ها به صورت آنلاین و از درگاه اینترنتی بانک ملت انجام می شود.

– شریف سولار به هیچ عنوان به جزئیات کارت بانکی شما دسترسی نخواهد داشت و تنها رسید پرداخت وجه را دریافت خواهد کرد.

 

امنیت و حریم خصوصی

– اطلاعات شخص حقیقی و یا حقوقی، فرایندهای خرید، نتایج آنالیزها، خدمات و سایر فعالیت های داد و ستد خریدار با شریف سولار به صورت محرمانه بوده و در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت.

– در صورت لزوم خریدار می تواند اطلاعات خود را در صفحه ی کاربری خود ویرایش نماید.

 

شرایط استرداد، گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید مواد

– شریف سولار کیفیت محصولات ارسال شده برای خریدار را کاملا تضمین می کند. لطفا قبل از خرید قطعی، از انتخاب خود مطمئن شوید و در صورت هر گونه ابهام و سوال در رابطه با انتخاب محصول مناسب، با ما تماس بگیرید.

– در صورت عدم رعایت شرایط نگهداری و نحوه ی استفاده نادرست از مواد، شریف سولار مسئولیتی بر عهده ندارد. در مواردی که بلافاصله بعد از تحویل و یا قبل از به اتمام رسیدن تاریخ اعلام شده برای پایداری محصول اشکالی مشاهده شد، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید تجهیزات

– با توجه به موارد ذکر شده در دفترچه ی راهنمای هر دستگاه، ۱۲ ماه ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش بر عهده شرکت شریف سولار می باشد.

در شرایط و موارد کلی زیر خدمات پس از فروش مشمول اخذ وجه می باشد:
– کلیه خدماتی که از محدوده ضوابط گارانتی (در مدت باقیمانده از اعتبار گارانتی) خارج است.
– خدماتی که پس از انقضاء مدت گارانتی، درخواست می گردد که شامل تعویض جزئی و موردی قطعات و نیز تعمیرات می باشد.
در این حالت هزینه های ایاب و ذهاب و دیگر هزینه ها شامل بهای قطعات، هزینه تعمیر و مالیات بر ارزش افزوده بر عهده خریدار می باشد.

– شریف سولار در رابطه با آسیب هایی که بعد از تحویل، به کالا وارد شود، مسئولیتی ندارد. لطفا در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی در بسته ی حاوی کالا هنگام تحویل، بلافاصله با ما تماس بگیرید.